Drömmar

Heej!
Det var evigheter sen, men jag känner att om ja inte har lust att skriva så gör jag det helt enkelt inte. Jag är oftast en pratglad och skitglad plutta trots att de ibland känns som om hela världen kommer rasa på mig vilken sekund som helst, därför skapade jag bloggen, för att få ut alla mina känslor på papper (skärmen da :P) istället för att bara hålla allt inom mig så att jag till slut exploderar. Därför är det lite svårt att skriva varje dag, men nu har jag tagit mig i kragen och ska göra mitt bästa.

Det är lov. Fy va skönt speciellt när det är så varmt, okej inte idag men annars :)
Vaknade med ett leende på läpparna, då jag drömmde en fantastisk dröm. Men efter en havtimme börja ja böla, hahaha rolig morgon va?! Men så ere att vara tonåring har jag förstått så det är bara att släppa fram känslorna :P
Har ni någonsin kännt att något fattas i ert liv. För mig känns det typ som om en del av mig är borta och jag känner ingen totall lycka förän jag hittar min del. Knas jag vet men så är det helt enkelt.

Guud vill ut o shoppa massa stuff, har t.o.m skrivit en lista. Här är en del av den: 3 T-shirts, skor (loafers), skinnjacka, trashiga jeans, 2 böcker ( som jag redan läst), kofta, vita converse med låg skaft, solarium, härliga tunikor i färglada färger.

Hmm... det enda problemet jag har nu är MONÄÄY, yes indeed. Aja ska fortsätta skriva mitt CV så jag kanske får ett jobb. Då minsan ska jag visa er att man visst kan köpa lycka :P

Hare bäst!
  
salonge SUCKER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0