Blää

Godmorgon på er!

Jag antar att vettiga människor som ni sover djupt, eftersom det är SPORTLOV och då är det nog meningen med sovmorgon. Men neeej min kropp är pigg redan klockan 9. Vad fan ere med mig, jag slog mig på huvet flera gånger " sov Dalia SOOOV" men de gick ingen vidare som ni ser,

Går ner till undervåningen och ser min syster vaken (jag tror de går i arv det där med att vakna tidigt), morrar till henne( betyder godmorgon) och planerar min frukost. Nu när jag bantar ( läs nedan) så tog det mig ca 45 min att bestämma mig vad jag ska äta. För er nyfikna fick det bli ett stekt ägg med tomat och paprika+ funlight. Jag följer dieten LCHF så vi får se hur det går. Jag måste få på mig klänningen, det får behövas 4 pers som brottas med att få upp zippen, jag bryr mig helt enkelt inte. 

Ska dra och plugga lite, ska senare till arbetsförmedlingen för o söka sommarjobb. Önska mig lycka till!

Hasta la vista


syns det att jag gillar rosa? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0