Blää

TjabaTjenaHallå!

Hur ere med er?
Själv är jag otroligt trött, kom hem vid 4, har ätit middag och pluggat en massa på matte. Har ju som sagt prov på fredag, så jag hoppas det går bra!

Vet ni vad jag fick idag? Okej det är inte värsta prada väskan, men almost lika bra, nämligen quality street choklad. Som ni kanske redan vet så säljs de inte i sverige, så min kompis som har kommit tillbax från london hämta en megastor ask fylld med chooookkkaaaadd, mmmm....  kan inte sluta dreggla.
Kommer ni ihåg när det hette " makintosh" eller hur man nu stavar. synd att de bytte namn, tycker det låter så himla roligt MAAKINTOSH, prova o säg det ;) 


resten har jag lagt undan, så jag inte käkar upp allt på en dag ;P
  

Guud vad jag är sugen o gå på bio, borde kanske göra det på fredag efter provet, frågan är bara vilken film, förslag?
Nu måste jag sticka, men här slänger jag in dagens outfit så länge, hare bäst!


Älskar denna oversizade tröja, så himla mysig.
P.S denna bild togs innan jag sminkade mig och fixade håret, så jag brukar vara liiiite finare än så :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0