Finito

Hallå på er!

Allt bra?
Själv mår jag jättebra! Känner ni igen den där känslan av att man har varit duktig en dag och så är man stolt över sig själv och kan sova med gott samvete? Så känner jag ialla fall. Idag har jag gjort bra ifrån mig på ett förhör, varit effektiv under lektionerna, haft otroligt kul med mina vänner, pluggat en hel del matte, tränat 50 min och lärt fader min hur man strechar. Det sist nämda gick ingen vidare, då han fick kramp mitt i övningen hahaha!

Som ni har märkt så prioriterar jag skolan under vardagarna, går inte så mycket på fester och bio och sånt, utan sparar det till helgen. Dels för att

  • inte få skuldkänslor över att ha kommit så sent hem
  • kunna sova ut dagen efter och ine vara tvungen och vakna 7
  • har något att se fram emot under vardagarna
  • mer frihet av föräldrarna då dom tycker att jag är värd det

håller ni med?

Måste dra nu, men vi hörs imorn!

Mysigt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0