Förlåt

Hej gullungar!

Jag ber hemskt mycket om ursäkt att jag inte bloggade igår, jag har verkligen haft fullt upp igår, i idag vaknade jag runt 2 tiden, så har verkligen inte haft tid till att blogga.

Igår gick jag till skärholmen som sagt för att leta efter klänningar, men det finns verkligen INGENTING, men hittade en jättesöt svart klänning i tessie som jag provade, men den var för liten ASSHOLE, så jag har bestämt mig att svälta ihjäl mig i 2 veckor, så det så ! :)

Senare på kvällen gick jag och my frääns på en fest, sjuuuukt kuul var det, men tyvärr så glömde jag kameran hemma :(
Kom hem vid 3 tiden, och somnade runt 4, så ni förstår varför jag inte vaknade tidigare, men man måste ju njuta av lovet, inte sant?! 

I fredags så började Star academy 6, bleev överlycklig. För er som inte vet vad det är så är det typ som idol som sker i Libanon, men hämtar tävlande från alla länder i mellanöstern, ca 20 pers. Och dom ska bo i ett hus, typ som big brother, att de inte får gå ut och så i flera månader, men dom har pool o sånt :)
Varje dag visas det en avsnitt där de visar vad som har hänt under dagen, på tors är det "eval" då alla ska sjunga speciella låtar framför domarna, och då berättar dom vem 3 som blir nominerade. Då på fredagar så är det "prime", då 2 kändisar kommer till "galan" och alla sjunger med olika teman, som de har övat på under veckan. Och människor får rösta vem de vill ha kvar. Ganska komplicerat med otroligt underhållande. Och i år så är kill- kandidaterna verkligen snygga :)
Ska försöka visa er några klipp, men först måste jag klura ut hur man lägger in youtube klipp, vilket kan ta ett tag :P
 
kameran är i Uppsala så ni får nöja er med ett par ben från semestern i Iran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0