Fresh Start

Hej söta puddingar!

Jag vet, det var otroligt länge sedan jag har uppdaterat, men jag har faktiskt varken haft tid och ork. Om man ska skriva så måste man göra de av vilja inte tvång, så nu är jag laddad igen, och ska blogga tills mina fingrar börjar blöda...... nåja nästan :P

Annars dag, hur har ni haft det?
Själv så njuter jag av att det är lov nästa vecka :)
Jag har massor med planer under lovet, ska tex hjälpa min vän med bröllopsplaner, eftersom hon ska gifta sig den 14 mars. Gud vad roligt det kommer bli! För er som undrar så är hon 19 år, ung jag vet, men dom har varit förlovade i lite mer än ett år nu, och de vet att detta är de rätta beslutet. Är så himla glad för hennes skull, lovar att ta massor med bilder :)

Sen så har måste jag plugga under lovet SOM VANLIGT, då jag har slutprov på matte C och Fysik B prov direkt efter lovet, men jag kan rätt mycket så det löser sig :)

Nu ska jag till Skärholmen occh leta efter en klänning och present till min bästa vän som fyller år 12 mars. Brukar vara svårt att köpa födelsedagspresenter, men jag vet exakt vad hon vill ha och behöver så det blir perfalerfa!

Bloggar senare under dagen, See Ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0