New stuff

Äntligen hemma, vart en lång dag, men som avslutades mucho bra!
Köpte nämnligen en ny mobil, en till väska, lite kläder o så. tog FAKTISKT kort på mobilen och väskan, men glömde ta kort på plaggen, får visas en annan dag!

Imorn slutar jag halv 1 :D Ska följa med min vän till horstull där hon ska fixa sina naglar, får hoppas på att hon är duktig, för det är ganska billigt, 550 kr. Om resultaten blir bra så ska jag fixa mina med nästa månad.

Gud vad mycket jag har att göra idag, måste duscha, platta, plugga dumma matte och ANDAS. Vi ses senare ikäll om jag hinner blogga, annars imorn bitti ;)
Här får ni bilderna på dagens halva köp

visst är den cool?


Finare i verkligheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0