Ny dag, nya tag

Gomorron på er!

hann tyvärr inte blogga igår, hade verkligen fullt upp. Idag så börjar jag skolan med engelska, som kommer bli skiit roligt. Vi ska intervjua varandra, och läraren verkar helt seriös med det här och sa till oss att vi ska vara propert klädda, och vi ska sitta i ett enskilt rum med videokamera och vatten på bordet och hela kalaset, hahaha, låter skiit dumt, jag vet, men vi får se hur det går :)

Väntar på att min kompis ska komma hem till mig så vi hinner öva på våra frågor. Ska även försöka hinna göra pannkakor, är skit sugen på det haha :P 

Så länge kastar jag in en bild på mig, min syster och Pappa för flera miljoner år sedan, enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0