Olagligt

Gommorron på er sömntutar!

Det kan väl inte vara lagligt att vakna så tidigt och gå ut om en kvart, eller hur?
Skönt att första lektionen är kondition och styrka.

Igår kväll kunde ja inte hålla mig från att se Tila Tequila, haha!
Har någon av er sätt den? så himla underhållande att se på, och hon är ju såå sööt. Fast kanske inte lika fin utan smink, kände knappt igen henne, hon hade inga ögonbryn alls och skiit små ögon fast än man tror att hon har skit stora. Tänk vad lite (mycket) smink kan göra!

Idag är jag skit sugen på att köpa kläder eller skor, känns som om jag inte har köpt något på väldigt länge, så de får bli en runda efter skolan. Hojtar till ifall jag hittar något :P

Aja, nu måste jag VERKLIGEN gå, här sitter jag helt nyvaken och ska ut om en kvart PANIIK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0