Perfalerfa

tjenixen!

Vaknade runt 10 idag. börjar alltid helgen med att titta på Miami Ink. Jag menar, hur cool är inte Ami på en skala 1-10.
dessutom blir jag alltid sugen på att skaffa mig en tatuering efter att ha sett på pogrammet. Om jag nu skulle göra en så skulle det vara på nacken, och då skall den ligga ganska högt upp, typ som på bilden nedan.



ganske liiite längre ner. åhh vad jag längtar tills jag fyller 18, eller kan man göra en tatuering när man är yngre?

Aja, idag ska jag göra följande saker:

  • duscha
  • ansiktssauna
  • föna+ platta
  • skärholmen centrum
  • plugga engelska + svenska
  • njuta resten av dan

Bäst att jag börjar, ska försöka hinna blogga emellan

Vi ses bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0