Trött

Hejsansvejsan!

Sitter nu framför datan och skriver en uppsats om skillnader och likheter mellan Sveriges och Irans valsystem. Eftersom jag är uppvuxen i Sweeden men har ett ursprung från Iran så är det här väldigt enkelt och intressant att skriva om, så det blir nog ganska svårt att hålla mig till en sida, vilket är max haha wish me luck!

Annars da?
Igår gick jag på bio med mina vänner och såg The unborn, tydligen så skulle det vara en skräckfilm, vilket jag inte tyckte det var, men den var helt okej, men skulle nog aldrig ha gått på den igen, haha. Så om ni velar mellan två filmer, ta det andra valet ;)

 

Juste glömde även berätta att jag köpte 2 väskor igår, skeettaa fina måste jag säga, och dom var väldigt billiga så jag kunde helt enkelt inte motstå :)
Visar bild på dom imorn, så länge får ni nöja er med min slapparoutfit ;)

råkade bli upp och ner, men det är mina söta tofflor om det inte syndes


ser ut som en liten unge på bilden, men jag antar att det är bara bättre när jag blir äldre, då åldras jag senare än alla andra ;)

Hare bääst era små troll

Kommentarer
Postat av: Linda

Man ska alltid se på de ljusa sidan. medan alla andra ser ut som russin så ser du fortfarande ut som en vindruva ;)

2009-02-02 @ 20:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0